środa, 14 lutego 2018

Wiosenna Walentynka

Dzień dobry wszystkim!
Dziś mamy wyjątkowy dzień. Dzień milości! Walentynki.
Fajnie jest świętować ten dzień i okazać komuś na kim ci zależy twoje uczucia.
Fajnie jest też otrzymywać walentynki.
Dlatego i ja właśnie przygotowałam jedną, dla mojego męża :)
Jest nietypowa. W formie tzw. pop-up box.
Kolory też nietypowe jak na walentynke, ale co tam. 
To wiosenna i radosna karteczka tak jak nasze uczucia :)
Oto ona:


Wykonałam ją z nowej kolekcji papierów Mintay Papers - Springtime. 
Dwie poprzednie kolekcje znajdziecie TUTAJ w fabrykowym sklepiku.
Są tu oczywiście tekturki: 


Tu jedna strona mojej kartki.


A tu druga strona.


Tekturki, których użyłam znajdziecie tutaj:


Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam miłego popołudnia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia