poniedziałek, 15 stycznia 2018

Fabrykowy spełniacz snów

Hej Haj Hello!!

Na początek wypadałoby się przedstawić bo jestem tu zupełnie nowa :)
Z zawodu jestem przyrodnikiem ale z pasji ...rysownikiem i scrapoholikiem.
Zawsze marzyłam by połączyć te dwie moje miłości no i chyba powoli mi się to udaje...
 Staram się tworzyć swoje rękodzieła zgodnie z zasadą zrównoważonego
rozwoju oraz fair trade.
W mojej pracowni powstają skrzynki, kufry, albumy, kartki oraz portrety.
Dziś na powitanie przygotowałam coś superspecjalnego. Oto postarzana toaletka z szufladą.
Kilka razy ją malowałam i zdzierałam kolejne warstwy farby kredowej po czym całość zawoskowałam metalicznymi woskami w kilku odcieniach. Nie byłabym sobą gdybym nie użyła kilku masek, stempli a co najważniejsze...fabrykowych tekturek!!! Łapacz snów wykonałam z tekturowego kółka po taśmie dwustronnej na którą nawinęłam sznurek. Nie byłby on tak uroczy gdyby nie moja ulubiona rozetka z serduszek :)






Tekturki fabrykowe użyte w pracy znajdziecie w sklepiku:



http://fabrykaweny.pl/pl/p/Tekturka-ramka-laur-serduszka-9-cm/194http://fabrykaweny.pl/pl/p/Tekturka-nuty-i-klucze-wiolinowe/1173

pozdrawiam Was ciepluchno ;)

1 komentarz:

  1. Witam serdecznie :) Fantastyczna toaletka, świetne kolory i ten łapacz snów czadowy !!!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia