niedziela, 12 listopada 2017

Życzenia zamknięte w pudełku

Dzień dobry,
dzisiaj zaprezentuję Wam mój pierwszy kurs.
 Zaczynam od pudełka na prezent, zrobionego od podstaw.
Zapraszam serdecznie.

Będziemy potrzebować bazę z grubego bloku technicznego, oczywiście fabrykowe tekturki.


Kilka drobiazgów do ozdoby, klej i sztuczny śnieg. 


 Wycinamy kwadrat o rozmiarach 24,3 na 24,3 cm;
bigujemy według rozmiarów podanych na zdjęciu,


 wycinamy zbędne fragmenty.


 Górna część pudełka będzie miała przeźroczyste okienko.
Jeśli ktoś nie ma maszynki do wykrojników to odrysowujemy kółko od szklanki lub cyrklem, według uznania i umiejętności, i wycinamy. Ja skorzystałam z wykrojnika.


Wykrojnikiem wycinamy jednocześnie w bazie i wybranym papierze.


Przygotowujemy kwadrat z przeźroczystej folii i przyklejamy.


Wybrany papier na górna część - przyklejam na kosteczki,


a boki klejem.


 Teraz już fajniejsza część projektu - ozdabianie :)
Pod tekturkę daje troszkę gazy,


 tekturkę przyklejam na kosteczki.


 Dołożyłam jeszcze troszkę sizalu, bo zabrakło mi koloru, dodałam sztucznego śniegu,


 obsypałam brokatem.


Tekturowe gałązki, styropianowe kuleczki i inne drobiazgi,


i wieczko mamy gotowe.

Ale pudełko ma też spód.
Czynności są podobne jak na samym początku, tylko troszkę inne wymiary.
 Na zdjęciu macie szczegóły.


Wycinamy i sklejami jak poprzednio. Na samo dno przyklejamy kolorowy papier.\


Kolorujemy tuszem świąteczny fabrykowy napis z życzeniami


i przyklejamy na dno. Po wyciągnięciu prezentu, będzie taką kropeczką nad i :)


Efekt końcowy





Z naszego sklepiku użyłam:

 
 

Pozdrawiam serdecznie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia