piątek, 3 lutego 2017

W dziecięcym klimacie

Cześć Lubisie Fabryki! :)
Dzisiaj będę inspirować Was ja - Sylwiart! :D Dzisiaj jest piątek, piąteczek, piątunio. Weekend już tuż tuż. :) Ale nie dla każdego, bo nie dla mnie tym razem. :P Pracowity będę miała weekend. :) A tak w sumie to już mogłoby się zrobić cieplej. Luty jest a ludzie w Irlandii sadzą kwiatki w ogródkach. Taki klimat. :D Myślicie, że oni już wiosnę przywołują? Kraj wiecznej wiosny. :P  Tutaj wszystko jest możliwe. A tak ogólnie to przełamuję schematy kolorystyczne. Bo mam dla Was inspirację w kolorach fioletu... dla dziewczynki z okazji narodzin. Ciekawie nie? :) Wszystkie dziewczynki lubią misie (chyba wszystkie nie?), więc taki zagościł mojego projektu na dzisiejszej inspiracji oraz ramka z kolekcji Tik Tak. :) Koniec pisania, zapraszam do oglądania. :) Miłego weekendu Wam życzę! :)


Przeuroczy jest ten miś, strasznie go lubię. :)




Do tej pracy użyłam:

http://fabrykaweny.pl/pl/searchquery/mi%C5%9B/1/phot/5?url=mi%C5%9Bhttp://fabrykaweny.pl/pl/p/Tekturka-misie-4-sztuki/451

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia