piątek, 10 lutego 2017

Takie same, a jednak różne - kartki z miłosnym przesłaniem

Hej, hej!
Tu Henryka. Dziś mam dla Was dwie karteczki.
Ja jak zwykle, kartkowa dziewczyna z romantyzmem.
Pastelowe, jasne kolorki, kwiat i napis. 
Gdzie niegdzie akcent mediowy w postaci kamyczków.
Takie proste a zarazem oryginalne kartki, możecie stworzyć z odrobiną papieru, kleju 
i tekturek Fabryki Weny!

Oto pierwsza, w fioletach.
Mam słabość do tego koloru, może już to zauważyliści :)
Piękne, prawda?



Tu druga kartka, w różach.
Ha, ha i to mój drugi ulubiony kolor.
Tak w sekrecie, to chyba będzie moja walentynka dla mojej drugiej połówki :)
Jak myślicie, spodoba się?





Szybki podgląd tekturek jakie wykorzystałam:




Życzę Wam dobrej zabawy i udanych zakupów jutro na Craft Wawie.
Niestety mnie tam nie będzie :(
Bawcie się dobrze!
Miłego dnia!
xxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia