piątek, 27 stycznia 2017

Miłosne kartki

Witajcie kochani!
Ah, jakoś na romantyzm mnie wzięło...
Każdy z nas kocha i jest kochany.
Wkrótce Walentynki.
Święto bardzo popularne na tak zwanym zachodzie, a u nas?
Czy świętujecie Walentynki?
Mam nadzieję, że tak, bo to bardzo miłe święto.

Żeby Was zachęcić, zrobiłam dwie karteczki - miłosne karteczki, czyli walentynki.

Oto pierwsza. 
Na bazie pięknych papierków, autorstwa Agi Borysewicz, powstała kompozycja z kwiatów. 
Część kwiatów wycięłam z tych właśnie papierków, a jeden zrobiłam z foamiranu.
Kompozycję stanowi, piękna, okrągła rameczka z walentynkowych serc.
Z boku, napis With LOVE.



A tu druga.
Te same papiery. Kompozycja podobna. Kilka kwiatów wyciętych z papieru i jeden z foamiranu.
Centralną część, stanowi napis tekturkowy LOVE,sznur tekturkowych serc
pocięłam na drobniejsze elementy i udają w mojej kompozycji listki kwiatów.


  
Tak prezentują się obie.
Ja mam swoją ulubioną, a Wam która się bardziej podoba?



Tu znajdziecie tekturki, z których korzystałam:



Mam nadzieję, że zachęciłam Was do robienia walentynek.

Przypominam również, że jeszcze kilka dni zostało 
do końca styczniowego wyzwania, BINGO!
Zgłaszajcie się!

Życzę Wam miłego dnia!
xxx


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia