piątek, 2 grudnia 2016

Wyjątkowa prośba w wyjątkowy sposób


Witam kochani!
Tak się rozkręciłam tymi filmikami haha, że znowu nakręciłam dla Was bardzo szybkie video, 
jak poradziłam sobie ze złożeniem koszyczka 3D od Fabryki Weny.
Śliczny ten koszyczek, nieprawdaż?
Tu jest zbliżenie mojego słodziaka.


Tu możecie obejżeć mój szybki filmik:


A tu w całości prezentuje się exploding box, którego zawartością był właśnie mój koszyczek.
Exploding box wykonałam na specjalne zamówienie. 
Miała to być forma poproszenia przez parę młodych, pewnej osoby, 
czy zostanie świadkiem na ich ślubie.
Bardzo wyjątkowy dzień i prośba w wyjątkowy sposób.
Jak Wam się podoba taka forma?


W srodku mojego pudełeczka, oprócz koszyczka, uzyłam jeszcze dwóch innych tekturek, 




A tu znajdziecie tekturki:



Życzę Wam miłego dnia!
xxx



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia