piątek, 30 grudnia 2016

Na zakończenie Starego Roku, kalendarz na Nowy Rok z przesłaniem!


Witajcie moi drodzy!
Świąteczny czas już za nami. Mam nadzieję, że był on wspaniały, pełny miłości i ciepła rodzinnego.
Czas goni nie ubłaganie i już jutro będziemy żegnać Stary Rok i witać Nowy 2017 Rok.
Dlatego też, przygotowałam dla Was inspirację związaną z Nowym Rokiem.
Kalendarz na biurko, z przesłaniem.
Mały i zgrabny, ozdobiony tekturkowym napisem - Wiara w siebie to pierwszy krok do zwycięstwa, elementami wyciętymi z bąbelkowego tła i kwiatkiem z foamiranu.
Połączyłam tu, dwa moje ulubione kolory, fiolet i zieleń. 
Myślę, że pasują do siebie idealnie.





Oto co wykorzystałam ze sklepiku Fabryki Weny:





I jak Wam się podoba moja wersja kalendarza na Nowy Rok?

Niestety to moja ostatnia inspiracja w tym roku.
Bardzo chciałam Wam podziękować za wszystkie pozytywne komentarze w moim kierunku.
Był to zaszczyt dla mnie inspirować Was jako członek DT Fabryki Weny!
Życzę Wam, kochani, oby ten nadchodzący Rok, był pełen nowych inspiracji i pomysłów, 
oczywiście z wykorzystaniem tekturek od Fabryki Weny!
Wszystkiego co najlepsze!
xxx


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia