sobota, 12 listopada 2016

Jeszcze nie świątecznie, ale też Wam się spodoba :)

Hej :)
Internety powoli zapełniają się świątecznymi inspiracjami... Przyznam się Wam, że ja jeszcze nie zrobiłam w tym roku żadnej bożonarodzeniowej kartki. Ale to tylko kwestia czasu...
Dzisiaj chciałam pokazać Wam kartkę całkowicie nie w moim stylu. Z kwiatkami i takimi tam....
Bardzo pomogły mi tutaj fabrykowe tekturki. Głównie ramka z listkami, którą pomalowałam na biało, a następnie nieco zmasakrowałam. Poodcinałam listki, a następnie przykleiłam je klejem na gorąco. Ufff...ciężko mi się robi takie "bogate" kartki (i tak ją zminimalizowałam jak tylko mogłam).




Użyłam:

Tekturka ramka liściasta ozdobna z pióropuszem Tekturka tła z serc / panel serca w kawałkach

Piękny napis użyty na pudełku pojawi się w sklepie w przyszłym tygodniu:)
Mam nadzieję, że następna inspiracja będzie bardzo świąteczna.
Do zobaczenia więc :)  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia