czwartek, 3 listopada 2016

Chesz być aktorem? ślubna scena stoi przed Tobą otworem :)

hej,
 
raz, dwa ...
Raz, dwa, trzy próba mikrofonu :)
 
Pozwolę sobie wysnuć teorię, że prawie każdy z nas chciałby się poczuć jak bohater filmowy, pierwszoplanowa postać, na którą każdy zwraca uwagę. Stanąć w blasku fleszy, zagrać główną rolę, a potem móc to oglądać i wspominać... czyż jest ku temu lepsza okazja niż własny ślub ?
Otóż Młodzi poszli jeszcze o krok dalej i jako temat przewodni swojego wesela wybrali właśnie film ...
Nie widziałam innej opcji jak tą by w prezencie otrzymali boxa utrzymanego w klimacie filmowym :)
Z pomocą wyposażenia jego środka przyszła mi niezawodna Fabryka Weny i jej tekturki - na ściance pojawił się cytat, aparaty pomalowane tablicówką :), a całości dopełniały urocze mikro serduszka.
Ja jestem zadowolona z efektu końcowego, a co Wy o nim sądzicie?
 
Zapraszam na sporą dawkę zdjęć :)
 





 



 

 
 
 
Do pracy użyłam :
 
 
 
.
 
http://fabrykaweny.pl/userdata/gfx/63326e3c238df3b6657d8cb037caac5a.jpg
 
 
 
 
Inspirowałam dziś ja :
 
Dziękuję za uwagę :)
 
Klaps :D
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia