środa, 19 października 2016

Gościnnie - Aneta Artym Baryła po raz drugi w październiku :)

Dobry wieczór,
co druga środa miesiąca to dzień jednej z Gościnnych Projektantek.
Dziś ponownie witamy się z Anetą.

 zobaczcie co dla nas napisała i przygotowała:


Kolejny raz rozgościłam się w Fabryce:) 
Dziś przychodzę do Was z dwiema pracami. Gdy zobaczyłam serduszkowy balon, od razu widziałam go na ślubnej kartce. Niech Młodzi fruną razem szczęśliwie przez życie.







Całkiem niedawno obchodziliśmy nauczycielskie święto i cieszy fakt, że są nauczyciele, dla których

dzieciaki przygotowują podziękowania. Wychowawczyni mojej córki otrzymała serdeczne podziękowanie za możliwość wspólnej podróży. A jakiej? Odpowiedź na kartce w pięknej, moim zdaniem, kombinacji kolorystycznej.






Anetko, dziękujemy za goszczenie się u nas i do zobaczenia jeszcze na pewno nie raz!
Ekipa Fabryki

1 komentarz:

  1. Ja bardzo dziękuję za zaproszenie :) Fabrykowe tekturki mogę polecać z czystym sumieniem, wypróbowałam przecież :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia