poniedziałek, 5 września 2016

Bo z żarówką notesowi do twarzy

Hej!
Przybywam dziś z notesem.
Jak dobrze, że w fabryce jest ich do wyboru do koloru.
Ja zdecydowałam się tym razem na wkład z motywem żarówek. 
Moja okładka to cała masa różności, zaczynając od kółkowego tła,
poprzez różnej wielkości zębatki, kończąc na drobniutkich koralikach.
Notes nie jest dużych rozmiarów, dlatego znajdzie się dla niego miejsce
w kobiecej torebce. Ba, ten już w mojej nawet wylądował,
będziemy razem chodzić do pracy :) 




Jak widać w mojej pracy nie żałowałam mediów, sporo gesso, mgiełek i farbek
wylałam na bazę i tekturki. Zniosły to bardzo dzielnie i bez problemu przyjmowały kolejne nakładane warstwy oraz dodatkowe psiknięcia tu i ówdzie. 




W swojej pracy użyłam: 




Kreatywnego tygodnia życzę!
Pozdrawiam!




5 komentarzy:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia