środa, 24 sierpnia 2016

Henryka po raz drugi :)

Witam wszystkich ponownie!

Dziś mój drugi post jako gościnnej projektantki w Fabryce Weny.Zastanawiałam się długo, co dla Was przygotować tym razem... i tak sobie przypomniałam moje początki...Brak Big Shota... no nie wyobrażam sobie życia bez niego! Tylko nożyczki, papier i ozdoby jakieś... niemożliwe!A jednak! Nawet Ci, co nie posiadają tej niezastąpionej maszynki, uwierzcie mi, mogą stworzyć piękne kartki!I właśnie moja pierwsza kartka jest tak wykonana.Zrobiona bez użycia wykrojników i big shota!Na rynku craftowym jest tak duży wybór ozdób, papierów i tekturek, że wykonanie takiej kartki to bardzo prosta rzecz.Przede wszystkim, tekturki od Fabryki Weny!Potem papier z elementami do wycięcia. W moim przypadku użyłam nowej kolekcji Magicznej Kartki, BOHO Uchwycone Sny.No i oczywiście, nożyczki, klej i kosteczki 3D.Oto ona, w granacie Dla Młodej Pary.Tekturki, których tu użyłam to, napis "Młodej Parze"  i piękna Liściasta Ramka z pióropuszem









Druga karteczka, urodzinowa, w ciemnym brązie, papier z deseczkami, łapacz snów, piórka, wszystko wycięte ręcznie, nożyczkami. Tu tylko napis jest wycięty przy użyciu wykrojnika...

Tekturki, których tu użyłam, to idealnie pasująca do kolekcji Magicznej Kartki, ramka z kolekcji Catch the Dream i kilka bąbelków wyciętych z tekturki tło z bąbelków/kółek.





Mam nadzieję, że podobały się Wam moje inspiracje.

Bardzo było mi miło przed Wami wystąpić i bardzo dziękuję Fabryce Weny, że pozwoliła mi to uczynić.Zapraszam serdecznie do zakupu wspaniałych tekturek od Fabryki Weny i również do odwiedzania mojego bloga Magic-Craft-Land.Pozdrawiam Was kochani bardzo serdecznie i życzę udanej reszty tygodnia!xxxHenryka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia