środa, 10 sierpnia 2016

Gościnnie w Fabryce - Henryka :)

Witajcie kochani!



Tu Henryka!

Bardzo miło jest mi wystąpić dla Was jako gościnna projektantka.
Będę Was inspirować w sierpniu moimi pracami wykonanymi z użyciem pięknych tekturek od Fabryki Weny.Dziś jest mój pierwszy post, ale nie ostatni! Spotkamy się raz jeszcze!Zrobiłam dla Was dwie karteczki.Pierwsza - delikatna, pastelowa, w moim ulubionym pudrowym różu. Primowy papier z kolekcji French Riviera i Papier Akwarelowy też z tej samej kolekcji, przyozdobiony kompozycją z kwiatów.Oczywiście nie może zabraknąć tekturki.




Druga karteczka jest ciemniejsza. Też użyłam tu primowych papierów, z kolekcji Salvage District.Jeśli chodzi o tekturkę, to pozostajemy przy kolekcji Catch the Dream.
I tu widzicie Łapacz Snów 




Całą kolekcję Catch the Dream możecie podziwiać i kupić TUTAJ.
Zobrazowanie użytych przeze mnie wcześniej już podlinkowanych tekturek:

   

Pozdrawiam Was serdecznie i do zobaczenia pod koniec sierpnia!
xxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia