niedziela, 14 sierpnia 2016

Dla odmiany - coś od Szefowej ;)

Cześć i czołem!

Witam się z Wami na tym blogu po raz pierwszy osobiście... 
choć z ukrycia moderuję go nieustannie :)

Dziś w zastępstwie za naszą Agę C - namówiła mnie, żebym coś wrzuciła... 
W sumie to nie jakieś tam "coś", tylko kartkę, którą stworzyłam głównie dzięki Agowym kwiatkom właśnie.
Dostałam piękny kwiatowy zestaw z okazji urodzin i tak bardzo bardzo było mi ich żal użyć... Aga twierdzi, że jeśli ktoś nie używa jej kwiatków, tylko je chomikuje, znaczy to, że one się nie podobają... no jak to nie podobają?! Tak bardzo podobają, że żal serce ściska przy przyklejaniu na kartkę....
Ale... koniec gadania, oto kartka! No i jeszcze pudełko :)




W pracy użyłam:



1 komentarz:

  1. Tez tak miałam z kwiatami od Agnieszki. Spoczywały w szklanym słoiku i kto je ruszył to po łapach . Kartka wyszła prześlicznie :) Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia