czwartek, 28 lipca 2016

Mam już roczek - to ku dorosłości kroczek :)

hej hej to znów ja :)
Dziś chciałabym Wam zaprezentować dziecięcą kartkę.
Osoby, które choć trochę znają moją "twórczość" pewnie zdążyły zauważyć, że nagminnie w swoich pracach używam koloru ... niebieskiego :) Ubóstwiam go w każdym wydaniu.
Zdradzicie nam jaki kolor dominuje w Waszych pracach?
 
dziś zabiorę Was w kosmos :)
Polecimy statkiem kosmicznym lub naszym środkiem transportu mogą być balony ,,,
Decyzja należy do Was :)
 
Do pracy wykorzystałam i pocieniowałam napis - mam już roczek oraz balony.
Elementem wykańczającym są gwiazdki i serduszko (bo diabeł tkwi w szczegółach;))
 
Mam nadzieje, że zgodzicie się ze mną, że dziecięce kartki mają w sobie mnóstwo pozytywnej energii. Czerpcie ile chcecie ! zapraszam do obejrzenia zdjęć.
 








 
 
 
Dziękuję za uwagę :)
Serdecznie zapraszam do częstego odwiedzania naszego bloga i aktywnego udziału w jego życiu.
Pamiętajcie, że inspirujemy właśnie dla Was.
 
 
 
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia